tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

gila excited
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Sunday, January 16, 2011 0 COMMENTS

weyhh ,eaheahh assalamualaikum yawwh.. first na cakap nie yg aku bosan tahap gaban suda..(aku pum ta tahu ape itu gaban).hmmm cepatlahh cari idea mieza oyyy..ahahh na tahu takk..kita kan msuk kelas 3d..BANGGAsangat.(mcm terpakse).kenal hykal?alahh si alif hykal tuh..dy jd ketua kelas(nak je ckp ketua mafia)..w.shafikah pembantu nyee..hmm sepadan lah tuh..bendahari nak tahu sape?hisshh yg tgh menaip ni lahh bendahari nyee..ahahh siap lah lanunlanun semua, aku nak mintak duet nie.camonn bebehh..u can do it..aku gila jawatan,org yg kata lahh..ahahh tapi ADA AKU KESAHH ?haha bukan aku sentuh idupp kw pumn.. okehh lahh ,aku online pum smggu skali..nantii update lagi eahh korangg..


                          thx for reading ! ! !

                                                                                                                                   hamizarazalii ,

Post a Comment