tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

Happy Nyerr !
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Tuesday, April 19, 2011 0 COMMENTS


Gambar ni xde kena-mengena dengan aku okey !

Ya Allah ! seronok gilerr lah hari nie AAAAAAAAAHHH ! *scream ntah lah tpi memang HAPPY10x gilerr lahh..fuh~~this is about y dream dude ( LOL ) kalau x suke diam !! . sebenarnya nie time mase gi kelas tambahan kat sekolah . aku dengan isma sebenarnye malas nak sbb tangan sakit kene injection TETANAS <- lebih kurang kot ,aku rse tension betul lah time tu then i aw my admire boy come in my class .. aku rse WTF ? x mungkin and biar betul ~~!!!!! time tu kesakitan kat tangan aku terus hilang HAHA ! bodoh kan?aku x abis2 nak usha dia dri tadi lagi dengan mata~rambut~BODY? nahh~ hahaha*giggles .gile best sampai xleh fokus study ni Aah~ok dah abis mse pertama  then yang kedua memang ramai gilerr masuk kat kelas ( mase pertama xde pulak ) mase kedua baru nak masuk then BANG ! ade sorg laki nie hurmm.. laki nie boleh dikatakan suke gak lah datang kat kelas aku , 2 orang pulak bhaii HAHAHA ! ape lagi mestilah excited kan ? memang aku x fokus langsung belajar  yang kawan aku isma cakap dengan aku , aku wat ded jer SORRY =)  kalau macam nie lah , setiap hari aku datang doh kelas tambahan 

AAAAAAHHHHHHHHHHHH~~~
P/S:SORRY COZ MAKING YOU SICK ! KESAH ? I KNOW I HAVE FALL IN    LOVE SO MANY TIMES SO JUST FUCK OFF OKEY !

Post a Comment