tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

we talk about us !
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Thursday, February 3, 2011 1 COMMENTS

now is the time we talk about us and tell everyone bout us .

tengku si internet kami.online snpnjg mse jea buda ni.tapitapyy dia nie baik.slalu tolong msuk ann lagu dlm fon aku.dalahh cantek.jealez aku tengok.
amii buda palin tue antara kami tapi perangai still mcm kanak ribena.butbut dy nie baik tau(sumpa ta tipu)pendengar setia lagi.cantek.hishh mmg perfect arhh.
miza razali aku suke tulis name razali tu.(mlmbng un dri aku)simple+peramah+lawakbodo.hahh itu lah aku(maap terpujii).jgn judge aku bfore kenal aku.
azuwa amboii pic mcm mariamariana pulaks.buda nie baik doe.da di anggp ustaza da oleh kami.dy same je cam ami.except dy ta lah cantek sangat(ayat penipu)selalu secret same dy tapitapyy dy tapenah amek jarum bocor ann pum.
nik walau selalu gado nan dy sampai thp gaban(ayat bohong).
tapi still sayang kau weyhh(sumpa ta tipu)dy baik tau.bak katenye tngku,jgn buad dy bagi pjj kat korang.
ninie kemba ta seiras aku.sayangs dy sbb dy minat korea(lol??)dy sweet tau bukan sweat.manis macam aku(penipupenipu)pasal korea semua aku ckp nan dy.baik.cantek(aku trlebey puji ni).
ting lisuan haiisshh kat blog taade pic kau lahh.so aku replace dgn pic suju ni.aku tahu kau suka(pasann)kau baik lah kau tahu tak?kau pun kawan sekorea aku.best.maybe nanti kita bukak kedai buku korea eahh.

nie jelahh yang aku tahu pasal korang(mereka)tapitapyy bersyukur sket yang aku still lagi post.hahah

hamizarazali,
anyongg

Blogger Azureen Halim said...

ada tnye pasal cara nak tuka font kat blog kan??
Awk bleh follow tutorial akak tuh, nak cari font lain dari yg lain juz type free font downloader kat google. Nnti kuar website2 utk free font for download. Then cari la font yg macam mana awk nak.
then install kat control panel. Cari FONT

 

Post a Comment