tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

Kemilau Cinta Kamila
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Saturday, April 30, 2011 0 COMMENTS

waahh ! gile ~ aku memang obses giler dengan citer sinetron ini well walaupon citer indon . citer dia SUMPAH bestt ! . citer ni ditayangkan dekat astro prima , FIRST TIME aku tengok macam x best je citer indon nie ~ menyampah aku . then JENG-JENG-JENG ! mase aku nk tukar channel je aku seorg mamat nie , perrghh ~ memang tampan segak sungguh , terus aku continue tengok citer tu . time tu lah aku suke giler vavi kat  citer tu  , aahhhh ~ ! aku tengok pon kdg2 sbb pelakon laki tu . AH ! hensem ~ nama sebenarnya Jonas Rivanno muke dia hampir sme dengan lelaki yang aku minat tu LOL? hahaha ! *gedik . Im caugh KCK fever now ! aku xleh tinggal setiap episod tu , WAJIB TENGOK ! Oh yeah ! ade pupu aku nie  , dia tu suke edit gambar orang , orang x mintak pon dia wat .. ngek gk nate tu *OPSS? kidding :) hari tu dia tag aku gambar , aku x tau gmbar ape so aku tengok .. when i look at it i was like WTF ? dia edit gambar aku dengan FADIL aka Jonas Rivanno ? aku ape lagi lompat ar ~ walaupon x jadi mne pon tpi its ok lah then dia ade edit pic aku dengan fadil satu lagi perrghhhhh~~~~~~~~~~~~!!!!!!!!!!!!!!!! aku terkejut !! SUMPAH HENSEM ahhhhh !!!

 I LOVE THIS SO MUCH !!!!!!!!!!!!

Post a Comment