tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

About 2011
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Wednesday, November 16, 2011 0 COMMENTS

Selamat Sejahtera ,
Apa yang menarik tentang 2011 pada aku ?Well , aku ade ramai kawan baru ! Yeahh ! . Aku telah dimasukkan kelas yang maybe teruk lah jugak #LOL . Seteruk mane pon kelas tu tapi aku tetap happy sebab itulah satu2nya kelas aku boleh belajar dgn fokus sekali sebab duduk kelas belakang , cikgu dia garang2 . Tu yang best ! senang hati aku belajar walaupun dalam keadaan yg teramat bising . Aku ade kawan kat kelas aku iaitu Isma , Syamiza , dan yang lain . Diorang paling rapat dgn aku dlm kelas . Aku sayang korang sebagai kawan rapat :face71: .

Paling best tentang 2011 ialah Zayn . Entah kenapa tahun ni , hati memilih dia ? Apa dia buat ? Arghh ! aku tak kesah semua tuh , Yang penting dia telah berjaya menaruh hati aku :face48: . Dalam2 banyak lelaki , dia lah paling kusayangi *Ceh ! . Tahun ni jgak aku dpt berkawan dgn Syaza dengan Ting . Diorg member baru Dubby Chubby . Dorang sweet sgt . :face39:

Nak kata best tak tahun nie ? Hurm... Bolelah :) Hee ~ ntahlah every year ade baik ade buruk so bagi aku every year same day . Huhuhu:face57: .

P/S : Dapat ker aku berjumpa dengan dia tahun depan ? i think not -_-


Sincerely ,
Kuiza :h:

Post a Comment