tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

IOI Mall with friends :)
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Saturday, October 15, 2011 0 COMMENTS

best doh lepak dengan Nick , Wawa , Ami , Meza , Tika , Watie and Others . I never been happier this year ! mentang2 dah PMR of coz lah seronok kan ? akhirnya dapat gak enjoy . Yang paling best masa pergi shopping , eating dan playing sama2 kat IOI  :) . yang tak bestya mase tengok wayang cerita 'Al-Hijjab' Ishhh  ! First , aku pikir mcm apa salahnya kalau tengok cerita hantu kat pawagam sekali-sekala . tapi tak sangka cerita dia mcm sial ! menakutkan ! Ya Allah , aku kalau tgk cerita romantik @ sedih of course aku nangis . nie tak ! cerita seram tibe2 nangis . Tak pernah sekali dlm hidup aku , aku nangis tengok cerita hantu ! Pierre Andre whatever tu lah punya pasal ! sekarang aku nk tido malam pon susah asyik mimpi bende mengarut jer tau ! tapi walaubagaimanapun , aku the rase happy hangout dengan kawanku :) what a fun day for me . 

Nick (Tiger) , Meza ( Patrick) , Watie (Pooh) , Kuiza ( lotso)
Ami and Wawa

Wrote By 
Kuiza

Post a Comment