tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

Eid Mubarak 2012
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Thursday, August 23, 2012 0 COMMENTS


Selamat Hari Raya Everyone . Haha ! Dah seminggu blog nie dalam hiatus , Maklumlah semua busy sambut raya . Well , Hari Raya tahun ni agak meriah jugak dan tak sangka aku untung banyak doe duit raya tahun nie. Berbanding dengan tahun lepas jauh beza ! Alhamdullillah , masih dapat duit raya . haha ! Sorry tak dpat tunjuk gambar raya sebab saudara2 aku tak upload lagi . 

Minggu pertama raya ada macam2 aktiviti kiteorang buat . First  , kiteorang nak pergilah bersantai kat tepi pantai . Rumah Atuk aku memang berdekatan dgn pantai so best giler . Masa nak mandi tu Aisyah , Baby ( Azriana) , Aiman , Azrin , Kuamy ( Adik )  and Kuis ( Abang ) mandi lah dulu kat pantai . Aku dengan dua pupu aku Meknor nak bersiap sedia dah mandi pantai tu then bila masuk ke kat air pantai tu , Aku nampak Aisyah , Baby , Aiman and Azrin naik atas berkumpul . Aku pun macam naik lah nak tengok apa terjadi . Tengok2 , diorang kena sengat dengan 'jellyfish' dan paling terus kena Aisyah . Pastu , abang dan adik aku pulak naik sebab benda yang sama . Kena sengat jugak . Aku dengan Meknor je tak kena . Ya allah syukur lah ! Bapak kesian kakak saudara aku Aisyah tu , besar kot . then , Datanglah saudara-mara aku yang lain Anis , Shila , Nana , Kuira semua tu ( Sorry lah , banyak sangat nama so tak dpat nak mention semuanya ) nak mandi tapi since insiden tu berlaku so tak jadilah mandi . Selama aku duduk kat kampung aku tu , Tak pernah sekali aku mandi pantai ada 'jellyfish' aku macam what ? Pak cik aku kata maybe musimnya kot . Pfft . Nice try jellyfish . 

Then , Hari Ketiga raya kiteorang buat BBQ sekeluarga . Uish ! Memang kenyang gile makan sebab sedap kot ! Hahah ! Maklumlah lama tak makan kan ? Sebenarnya kiteorang setiap tahun memang wajib lah buat BBQ kat kampung . Cara kiteorang kan ? Hahah !Okey , itu saja kisah raya saya tahun nie harap korang have a great raya too :) . Eid Mubarak ! 



Post a Comment