tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

Happiness Day
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Wednesday, June 29, 2011 0 COMMENTS

( Kuiza and Kak Ti )

Sebelum cerita , saya ingin mengucapkan Hari Israk Mikraj ( For Muslim ) :) Huhuhu .. dalam masa tersebut ia merupakan hari yang sangat bermakna bagi saya dan Kak Ti ( Nick ) . OMG ! seronok giler dohh ! okey lets start with me first . Ok mase time Pendidikan seni , Cikgu suruh satu kelas buat poster berunsur seram then aku pon Okey ! masa tengah melukis tu , alamak ADMIRE aku dgn kawan dia datang lah kat meja aku dan terus cakap "Perghh , tengok lukisan " ADMIRE pon tengok sekali . Aku nak terima kasih tpi ADMIRE tu ade .. Adoii ~ segan bhaii ! then ADMIRE Senyum dengan kawan dia dan terus belah ,   Sedetik kemudian , ADMIRE pandang aku terus cakap "Cantik , Cantik , Cantik "  Dalam aku , aku rase EXCITED giler ! Ya Allah ! First time dia puji aku punya punya ! LOL . 

Pasal BAB KEBAHAGIAN Nick pulak , time tu Kak Ti tengah wat kerja KH .. Banyak yang tak siap ! PMR dah lah nk dekat ..memamg agak stress hurmm.. TETAPI semase Kak Ti tengah buat kerja KH .. aduhai BUDAK tu duduk sebelah dengan Kak Ti .. takkan sedih ? mesti lah seronok orang yg  kita suka/minat dekat dengan kita kan ?? huhu geli pulak aku tulis perkara ini . Pergh ! Gila Excited beb !

Satu lagi !! perkara ni terjadi kepada aku ( Kuiza ) dan Kak Ti .. Arhh ! Giler ~ Okey , First ! Kiteorang dah turun dari bas .. pastu mulalah dengan bergosip-gosip.. Kak Ti cerita kat aku pasal Cikgu Doraemon tu then masa tengah bercakap pasal tu tiba2 MAMAT nie MEMANG SEMART GILERR tengah lalu pastu pandang kat kiteorang .. Aku dengan Kak Ti ape lagi OMG !!!!! tapi yang peliknya MAMAT tu naik bas dengan kiteorang . sepanjang aku naik bas , tak pernah langsung nampak muka dia doh ! 

Its was the most beautiful day ! I will never forget it 29/6/2011 .. i wish this day will never end :'(
                                                       
Writed By 
Kuiza  *Peace Yow  

Post a Comment