tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

THE BEST OF MY FRIENDS
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Wednesday, November 30, 2011 0 COMMENTS

, assalamualikum kPd semuaa dan ahli DC crew terutama Nye .!

nieh first tym aku post at blog kte . Actually , aku nak cte cikid fsal semua ahli group kte .
korang bace yea .! hmM` aku nak ucap thanxx at korang sB buad idop aku happy senantiasa .
aku start nan Wan Nur Haninie lha yea :
,ninie nieh sgt minad nan K-POP . setiap kali dtg at tempat dea , takde bende laen y dea buad msty ader ajee lagu korea y dea nyanyi .! suara memang sodappp , haha #IkhlasTau . thenn , ninie dea sporting , selalu gak buad aku ketawa , ninie nieh seorang y ceria actually . kPd sesiapa y tak mengenali dea seperti aku mengenali dea msty akan anggap y ninie seorang y pendiam .! bagi aku , tak pendiam puwn , dea kan MAK CIK , opkosss byk membebel , haha . btw , aku sgt beruntung memiliki kawan seperti dea . syg ngko MAK CIK ,!
then Nik Noriana Athirah pulok :
, nick seorang ceria , kelaka , thenn selalu buad aku selesa nan dea . Kte owg knal tym di kelas 2 Dahlia . persahabatan kami bermula di situ . aku happy sgt kwn nan dea , bole di kata kan if group kte owg tanpa dea , memang sunyi . aku syg ngko jgak nick .
third Syaza Nareena :
, syaza orang NYe pendiam . tym mulamula knal duluu aku tak lha rapat snad nan dea . lame-2 tuh , baru lha ader chemistry , haha . Syaza orangNye cantek , aku selesa lha kwn nan dea . dea nicee , lemah lembut , mmg best dpt knal nan dea . kalaw nan dea , selalu ceria . even tak smpai one year knal , tapi aku yakin y dea seorang kwn y baek .! Syaza , terima kaseh sB sudi kwn nan kte , bestt dpt belaja math nan awk tym at class cg. Salina , hee~ love you babe :`)
pastu NorHamezah :
, hmm~ aku nan mezah kwn dha lmea , hmpir 9 tahun . dea nan aku sama-2 satu skola rendah nan aku . meza nieh dea happening aw . klaw kwn nan dea memang gilagila . aku bertuah dpt kwn nan dea .! klaw gadogado pun kejapp jee . dea manea bolee gado lmea-2 nan aku . haha . bestt dpt kwn mcm dea , dea akan selalu buad aku happy . if aku ader masalah , dea msty tolong tenangkan aku . aku tak dpt bayangkan klaw ilang kwn mcm dea . msty tak bestt idop aku . aku syg snad-2 at ngko meza .! thanxx gak sB sudi kwn aku .
now Ting Li Suan :
, ting owg Nye baek . dlm group kte owg dea lha y terrer math . dea selalu tunjuk aja at aku nan y laen . Ting sama nan ninie gller K-POP . syox tgowk dea dance lagu SUJU . gller terrer . even kte owg tak berapa rapat , tapi aku taw y aku sgt beruntung dpt knal dea at class 3C . i love you Ting .! thanxx cuz be my friend .
turn Tengku Aniza Raihan :
, tengku owang Nye nicee . dea rapat nan nick . tapi , aku tetap anggap dea kwn terbaek y buad idop aku selalu ceriaa . dea jgak lha orang y paling kreatif at group kte owg . Ce tgowk blog DC , sape lagy kalaw bukann tengku y menghias-2 , mengEdit-2 . dea memang the bestt . tengku terima kasehh sB jadi kwn aku . aku tak kan lupa kan ngko , hope kte kwn smpay biler-2 yea ."
lastt time for Nurul Azuwa :
, wawa wawa .! hmm , nieh lha dea kwn aku y ter-sporting . aku senang kwn nan dea . di mana ader aku , di situ ader wawa . kte owg start knal dari form 1 . dea lha y selalu jadi pendengar setiaa aku . dlm group kte owg , dea lha orang ter-Jiwang . entah sejak kapan dea jadi cmto , aku puwn tak taw . kira Nye kte owg nieh mmg satu kepala lha . memang byk chemistry , eh-2 bukan byk , tpy terlebih chemistry . sbg cth : aku suka Dude Harlino , dea puwn suka . sibuk jee an dea ikot aku , haha #kidding . aku teramat selesa kwn nan dea . wawa sgt baek bg aku . dea mmg gller-2 , tapi se-Gller2 dea ader had Nye lagy . byk masalah aku share nan dea , time aku di kecewakan duluu puwn dea lha y byk bg semangat at aku . WaWA , aku sayangggg ngko snad-2 aw . to jee y aku nak ngko taw .

THE END --=

> hope korang enjoy bace cter aku nieh , soryy klaw cter nieh tak bestt , maklum lha aku baruu belajar , haha .

created by :
amie .

Post a Comment