tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

Own Varsity Jacket .
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Friday, August 24, 2012 4 COMMENTS


Guess what ? I own myself a Varsity Jacket . Woohoo ! FINALLY ! Thanks to my brother sebab tolong aku belikan Jacket yang dah lama aku idamkan ! I've been waiting for these for a long time you know ? Now , Aku dah dapat apa yanga ku nak ! Seronok gila bila first time tengok baju tu . Dulu , bukan main jelez lagi aku tengok orang pakai Varsity Jacket ambil gambar semua tu dan sekarang my turn pulak buat semua tu Hahah ! Akhirnya aku beli jacket macam idola aku Zayn Malik from One Direction . BEST KOT ! But aku tak tahu lah baju ni original ke tak sebab harga dia RM110 kat Time Square , KL . Well , Aku tak dapat tunjuk gambar Varsity aku sebab phone aku rosak , takleh ambil gambar -_- . Baju aku dia punya lengan warna putih dan tengah tu dia merah . Aku punya huruf 'P' , sebenarnya aku nak beli yang ada huruf 'M' tapi abang aku kata dah habis stok so dia pun belilah huruf 'P' punya sebab baju tu je lah yang berbaju merah putih so terpaksa beli 'P' punya . But whatever it is , I got my own Varsity Jacket . feeling LIKE A BOSS !




Blogger #DubbyChubby said...

Da da da da di di da

 
Blogger #DubbyChubby said...

Like a Boss !

 
Blogger #DubbyChubby said...

Comment my own comment

 
Blogger #DubbyChubby said...

Zayn Malik !

 

Post a Comment