tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

Comel !
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Monday, August 1, 2011 0 COMMENTS

Hey guys maybe korang tak kenal sangat laki nie , okey nama dia David yang berumur 15 tahun . Hensem doh laki nie aku memang minat giler lelaki style mcm nie takde memang sumpah cute .aku jumpa laki nie kat tumblr , dia budak baik pulak ! dia cakap setiap perempuan memamg cantik dan takde yang buruk pada diri seorg perempuan Oh , so sweettt . aku sekarang dah tergila2 dengan budak hot nie , aku pon tak tahu . ada something tentang dia ntah kenapa aku boleh terminat gila tapi sedih sebab dia duduk kat Belgium Arghhh tak suka lah mcm nie . Hurmm.. nak buat mcm mne kan lagipun laki ie bukannya famous sangat tapi semasa aku jalan2 gi blog dia , punya lah terkejut giler aku ! aku nmpak ada gmbar perempuan hampir bogel dan ada gambar orang tengah *main* takde lah nmpak *main* sangat tapi memang aku terkesima engkau giler ker dah lah hensem , budak baik but ada gambar blue2 kat blog setang betullll . maybe bukan takdir aku untuk bertemu dengan si dia .

P/S : Oh ! selamat berpuasa semua

Ikhlas Dari
Kuiza

Post a Comment