tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

GEMBIRA ataw PILU ! ! !
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Friday, August 5, 2011 0 COMMENTS

< Salam 1 malaysia terlebih dahulu , ! aku ta taw ape patot ataw tidak aku alami perasaan ny .. td time aku sibok na mintak duet untuk BI ., aku mlihad senarai nama murid2 klz aku .., tibe2 aku teringat a.k.a terperasan name 'budak' ny belum aku tanda lagi ! , maknanya dia belum baya lagi laa ! ati aku mmg tergerak sangad na pnggil dye .., if bukan pasal duet tu pon .., akuu na sangad panggil dye ......., aku un panggil la dye ( debaran dlm hati ny , aku je y taw . ) ., y plg aku epinyee lg , dye sendiri dtg kt tempat aku (sambil tersenyum2 ) , bwak keluar duet .., duet y dye pegang waktu tuh mmg da tepat2 cukup da untuk baya .., tp dye saje jee bg satu2 duet daripada tangan dye lalu menghulurkan duet itu pada aku .. pada luaran aku mmg nampak biase je ., tp dalam aty ny .., EPY GILEERR ! ! haha =) . aku maseh mampu tersenyum sehingga waktu bi tiba (time tuh kteowg masuk bilik tayang ) .., sewaktu aku bergelak ketawa dgn feefa n amie.., secara tidak sengajanye .., aku terlihad dye duduk btowl2 bersebelahan dgn seorang perempuan ( sory , her name can't mentioned ) ., jujur aku ckp , luluh sangat hati akuu , dalam masa y sama , aku sempad melihad dwg berguraw senda ! makin luluh hati ini . kadang2 aku slalu terbayang kalaw perempuan manee2 y berguraw dgn dye itu adalah aku . seperti keakraban aku dan dye y pena tercipta lebih kurang 2 tahun y lepaz . aku ta taw kenapa la susa sangad aku na lupekan perasaan y hampir na masuk 3 taon ny aku pendam . aku ta taw sama ada aku akan teruz mengukir senyuman d sebalik kepahitan ini ataw teruz dan teruz menjaga perasaan ini dan biar laa waktu y menentukan semua ini . ape saje y terjadi antara AKU dan DYE selepas ini .., aku akan terima degan lapang dada ;( . . >

Post a Comment