tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

huhu ! hepi x malu x menyesal
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Friday, August 12, 2011 0 COMMENTS

haha ! satu incident telah terjadi at klz tadi .. time tuh bwu paz abiz waktu rehad , aku nga kat luar klz .., tibe2 time aku masuk klz je .., aku nmpak sperti sepasang bagai merpati sejoli ( dulu laa ) sedang bercakap . aku mule2 ta cayee la .., cux dwg berdua ny ta pena bertegur un at luar ( dlm nfon jew lebiyh ) . apee lagi .., aku mmg tersenyum gilee la n secara ta langsung time aku makin menghampiri pasangan tersebut ..., aku telah menepuk tangan + gelak menandakan kwn aku sudah ade kemajuan .. haha ~ . tapi bukan itu target akuu na tulizz ney .., haha ! semasa aku tepuk tangan while tergelak .., di depan aku ( blkg pasangan ) ., terlihat s'org pujaan hati aku ! ., aku sedar dye ade waktu uh tapi aku ta peduli ape un tyme tuh ! , y aku taw aku mmg na tepuk tgn nan sekuat hati ( tanpe mlihad 'pujaan' aku ) .., tibe2 aku berasa segan lalu aku teruz berganjak dari tempat tersebut . tapi dalam 5 minit selepas itu ., seorang kawan aku menceritakan bahawa 'pujaan' aku tadi telah TERPERASAN aku buad sume tuh tadi sebab dye ... HAHAHA ! !  ! ! lawak2=) . tergelak gileee aku dgr mcm tuh . tapi , belum habis lagi .., kawan aku sambung bercerita bahawa sewaktu aku mlakukan perkara y tadi tuh ., 'pujaan' aku telah tersenyum mlihad gelagat akuu ,( yee la , dye pikir aku tepuk kat dye ye ., haha ) .aduyy ! ! hepi tuh mmg hepi laa kan .., ! tapi segan un ade .., ! haha ! menyesal un ad gak sebab aku ta sempat tgk dye tersenyum laa ( jarang dye senyum pasal akuu=) ) . hm .., walao ape un aku still HEPI ! haha !

Post a Comment