tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

SAKETNYEE HATI ! !
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Thursday, August 11, 2011 0 COMMENTS

k .., puas kaw sekarang ! ! haa ! lepaz kaw permainkan hati aku .., skang kaw na tambah lagi kesakitan demi kesakitan . belum sempat kesakitan y lalu pulih .., kaw na tambah lagi yee ! aku sedar aku bkn laa s'org perempuan y kaw idam2kn .., tp ta paya laa smpay sajee na saketkan hati aku .. kaw sengaja lakukan ini semua kan ,, kaw pikir aku ta taw . y aku ta paham nye skang .., ape motif kaw buad aku mcm niy???
ape motif kaw hari2 cerita kat aku pasal kaw nan makwee kaw ? , ape motif kaw , ble depan aku .., pure2 gelak kuad2 nan pompuan laen ?,
ape motif kaw mempermainkan perasaan aku ..?
aku saket sesangad ! , bukan aku ta relakan perpisahan kite sebelum ini , aku da ckup rela , da ckup redha da .. tapi ., kaw y buad diri aku semakin terseksa . kaw sendiri un taw an berapa lamee aku mnyimpan perasaan ini an !! dah tuh .., asal kaw menyiksa diri aku ?,
aku ikhlaskan lepaskan kaw pergi , aku ikhlas terima kaw bersama dgn y laen .. tapi ..., kaw jgn buad smpay one day nati aku lepazkan sumenyee ..! aku cube untuk benci kaw ., tapi makin aku na benci ., makin perasaan niy bertambah kukuh ..
please laa ..., berhenti lakukan semua ini ! !
please laa .., memberi aku harapan y sama lagi ! !
aku ta snggup na teruskan semua ini ..
tapi .., aku na kaw taw satu perkara jee ;
PERASAAN AKU PADA KAW TA KAN PERNAH
BERUBAH .., walaupun kite bergaduh er .., baik er ! ,
sume still SAMEE ! ! !

Post a Comment