tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

"Aku Takde Dara"
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Friday, August 5, 2011 2 COMMENTS


hi semua , ini kisah seorang perempuan yang punyalah tak tahu malu ! bengong betul ! ape kejadahnya kau buat status mcm tu ? kau tulis "aku dah takde dara " apa badigolnya post bende mcm tu huh ? engkau tak tahu malu ker ? tak terpikir langsung apa yang kau dah buat tu ? dah lah time puasa , then post mende mcm gitu . Bengong ! nie hah! aku screenshot post bohsia nie


kenapa dengan zaman sekarang ? teruk betul aku tengok , maksiat sana sini ! dah skrg ramai jugak biadap dengan orang tua termasuk ibubapa dan guru2. Kesiaan aku tengok cikgu sekarang , kat kelas aku ada budak nie bapak ar kurang ajar doh ! dia tu budak kelas lain then tibe2 masuk kelas aku dengan selamba badaknya tu , dah lah time tu aku cikgu tengah mengajar , terkejut cikgu aku tengok . Cikgu tu tegur lah "Kenapa masuk kelas nie ? Masuklah kelas kamu balik ! " budak tu menjawab " Cikgu , saya malaslah duduk kelas sana ! saya nak duduk sini lagipon cikgu kelas sya mengajar tu bosan sangat " eleh tahu lah nak jumpa awek kau kan ! NGOK ! aku rasa nak bagi kaki jer kat budak perangai mcm setan . Cikgu tu pon diam jer , kesian aku tengok . Hurmm... teruk betul sekarang , sedih je aku tengok dunia nie .

kuiza

Blogger #DubbyChubby said...

eii ! kalaw aku laa y jumpe budak uh .., da lamee r kene ! ta taw maluu er ? islam hanya pada nama jer ...

 
Blogger #DubbyChubby said...

ntahhh !!! sakai punya budak ! model pulak

kuiza

 

Post a Comment