tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

Result PMR 2011
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Saturday, December 17, 2011 0 COMMENTS


Hmm..tk lame lagi result PMR 2011 akan datang dan aku memang gementar gilerr :x: . Kepala aku serabut dengan memikir result macam mane :face53: . Kalau boleh aku nak result aku dapat 4A 4B . Itu pon dah cukup :face23: . Aku nak sangat keputusan PMR aku nie baik , Tak Nak ! Keputusan mengecewakan . UPSR dulu , aku dapat 1A 2B 2C .. Syukurlah dapat 'A' jugak drpde xde 'A' kan ?? tapi kali nie aku nak keputusan PMR aku tahun nie dpt lebih drpd 1A ! I work so hard this year , Aku yakin bahawa aku akan dapat keputusan yang cemerlangg :q: .

Aku nak buktikan kepade ibu bapa aku bahawa anak mereka akan berjaya suatu hari nanti dan tunjuk pada mereka yang mereka salah menilai anak mereka :face50: . Hari aku doakan agar keputusan yang baik tapi kalau result aku mengecewakan juga , takpelah aku redha dengan apa yang berlaku :face22: .

P/S : Jangan lupa doakan aku dan kawan-kawanku berjaya yeh ? Insyaallah Allah akan memberkati anda

Post a Comment