tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

Cry Over Things .
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Tuesday, September 25, 2012 0 COMMENTS


Sebelum nie , tak pernah seumur hidup aku tention pasal pelajaran dan nangis . I mean Oh god ! That was so embarassing , Thank God Aliah , Diba , Pieka , Fatin je nampak . Kalau lelaki nampak , memang diorg bahan aku habis . Aku menangis sebab kerja kursus Prinsip Akaun , bukan ape cuma kawan2 semua dah siap dan aku dah habis2 lagi dgn Imbangan Duga so buat2 still tak seimbang dan time tu memang stress gile habis sampai mengalir air mata aku . Weird right ? Ya Allah , Im such a idiot ! Aku menangis sebab tu je ? Buat malu je , Tak pernah aku cenggini even dengan crush sendiri pun tak menangis macam nie . Sumpah ! Tapi , NASIB BAIK ! Fatin tolong buat kat aku kerja PA , Terharu aku ! THANK YOU LAH WEYH ! YOU ARE THE BEST ! YOU'VE SAVE MY LIFE ! A MASSIVE THANK YA ~ :'D . Fikiran ku sudah mulai tenang sekarang . Alhamdulillah :) Gif tu memang takde kena-mengena dengan post nie tapi Zayn Malik comel dohh !

Hmmmmm  , BLAH ! HAHAH! Taknak cerita kat sini nanti kantoi ~ 

Post a Comment