tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

I Regret Nothing .
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Sunday, September 9, 2012 0 COMMENTS


*lady gaga songs*Its been a long time since you came around ~ Its been a long time but Im back in town ~ . Hi guys ! Fuhh ~ ! Kesian blog nie berhabuk habis . Okey , I've been busy this lately . Nahh !Just kidding . Im just too lazy cause I tak tahu nak update ape kat sini . Nak update pasal 1D rasanya macam banyak sangat dah , macam blog nie pulak dedicate to One Direction . Maklumlah , Directioner . Hahah ! Hmm , nak update pasal 'something' dah tak boleh dah sebab takut kantoi ! 

I've been happy this lately and maybe I should be grateful with what happen to me. I dont know tapi macam makin kuat perasaan itu sejak kebelakangan ini dan ini semua sebab someone ! Walaupun perasaan ini masih dirahsiakan tapi aku suka cara begitu . Memang tak mengharapkan langsung dan aku memang tak kisah disakiti . Why ? Well , sakit tu memang sakit tapi rasa sakit itu akan hilang sendiri bila dia selalu ..Macam mane eh ? Macam bila nak try benci je kat dia , mesti ada something dia buat kat kita supaya nak kat dia balik . Sakai kan ? Actually , I heard about this quote " You always end up forgiving them easily because you still want them be apart of your life eventhough they dont deserve it . " wrong but truth . Macam mane tu ? Hahahah ! Tapi sampai bila agaknya ? Aku pun tak tahu tapi selagi dia sentiasa menghiburkan hati aku , selagi tu aku kekal dengan perasaan ini . Apa salahnya kalau meluahkan ? Bukannya apa cuma aku taknak ada rasa 'awkward' antara kitaorang dan aku just takut kalau aku luahkan nanti jawapannya tak seperti yang aku harapkan . I like being this way and Im happy with it . Also , Thanks to Family , and My Best Friend because always been there for me . Bersyukur sangat sebab ada diorang dalam hidup aku . Ya Allah , Terima kasih kerana melengkapi hidupku bersama mereka semua . Syukur Alhamdulillah :')

Love , 
-Kuiza :) 

Aku tak tahu kenapa aku berjiwang semacam nie tapi itulah dia , Hahahah !

Post a Comment