tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

Why Result ?
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Thursday, December 22, 2011 0 COMMENTS


Salam Sejahtera ,
Semalam merupakan hari yang Happy and Sedih buat aku .. Ape yang Happy ?? Well , Mathematics aku akhirnya dapat 'A' sebab selama aku hidup , Aku x pernah dapat 'A' dalam subjek Mathematics . Bangga tu bangga lah gak tapi bila tengok result aku kali kedua , sumpah doh kecewa :face22: . Perlu ke bagitahu :s: Korang paham2 sendiri lah .. Aku target PMR aku dapat 5A 3B , 4A 4B pon cukup lah but semua itu x menjadi kenyataan :face32: .

Bila orang lain tanya , rase macam malu pulak nak jawab terutama sekali ibubapa aku .. Bila aku beritahu result aku kat diorang , SENYAP ! Aku dapat rase kekecewaan meraka terhadap aku tapi diorang gembita gak sebab akhirnya Mathematics anak diorang dapat 'A' . Rasa bersalah pulak tengok ibubapa aku senyap je , aku lebih suka ditengking drpd lihat diorang bisu . Ayah aku memberi RM100 sebab dapat A dalam subjek Mathematics . Syukur Alhamdulillah sebab Ayah aku memahami aku .

Aku sudah pelajari kesilapan aku , mulai dari hari ni aku akan belajar bersungguh-sungguh untuk dapat kecemerlangan dalam SPM :r: . Aku redha dan ikhlas dengan ape yang berlaku kerana aku tahu semua itu ketentuanNya :face28: . Hasil kita datang dripde usaha kita , Hargailah semua itu . bye


-Kuiza-

Post a Comment