tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

School Again ?
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Sunday, January 29, 2012 0 COMMENTS


Woah ! masa sudah berlalu dengan cepat sekali . Aku tak rasa pon hari ni Hari Ahad dohh ! Rasa macam masih ada seminggu lagi nak sekolah . Aduh , tak sangka esok dah sekolahh ! Homework aku baru 50% je siap , lain-lain aku dah tak ingat dah yang mana satu kena buat . Dah lah seminggu ni aku tak pergi mana-mana , duduk dalam rumah je  keluar pun sekali je . Setiap esok  , mesti sama macam semalam ! Walaupun bosan duduk rumah tapi aku rasa memang malas lah nak sekolah , bukan taknak belajar cuma takde mood lah nak pergi esokk ! Seriusly -_- .Dah nak buat macam mana kan ? We cant stop time at least we learn it , ayat siapa ntah aku amik tadi . Okey lah , esok sekolah lagipun aku rindu kat dia hehehe ....

Post a Comment