tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

Being Troll By Her
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Saturday, June 30, 2012 0 COMMENTS


Woit ! Bangga tak aku post pasal kau nie ? Takde , cerita dia cenggini . Okey , baca post nie sambil dengar lagu sekali :) 

Macam biasa setiap pagi mesti online kejap so aku pergi check blog aku nak tengok inbox aku . Bila dah buka ternampak seorang budak bernama AliahD' , Aku pun baca apa yang dia hantar and she say 'Baca blog aku sekarang . Urgent ' Aku pun terus pergi kat blog dia . Im not sure why so urgent . 


Masa aku dah sampai tu , aku baca post nie bertajuk' '#219 Told ya I'm the best. - GC'  so aku pun baca lah !! You alls boleh pergi kt blog dia dengan click nama budak tersebut . Semasa baca aku pun dah macam " Perghhh ! Bapak ar , Lelaki tu belajar kat Oxfrod tuu ! " " Untung lah dia.. " aku baca lagi sampai kat part nie dimana lelaki tu bernma Daniel Hakim .




'Hello. Alia ke ni?''Ya, saya, Alia. Boleh saya tau saya tengah bercakap dengan siapa?''Hakim. Daniel Hakim. Ai, lupa dah ke?''HAKIM! Ya Allah. Lain nya suara kau :') Okay, aku mengaku, aku rindu jugak lah kat kau. Apa cerita kau sekarang?''Apa cerita? Hahaha, soalan kau ni. Aku nak ajak kau pergi candle-light dinner ni. Dalam pukul 9 aku ambik kau? Okay?''Oh....date ke ni?''Nak kira sebagai date? Pun boleh lah. Haha, jadi date aku boleh malam ni?''Boleh...Tapi janggal lah, nak panggil aku kau, tapi date?''Kalau macam tu....I You lah?''Okay!'


Aku baca tiba-tiba timbul perasaan tak sedap hati . " Yoloh ko mung nie??" sambung baca lagi dan ternyata itu semua bohong .. THE FCUKK ? 


Tahniah kepada Aliah Dini kerana berjaya 'mentrollkan' aku . I KNEWW ITTT ! Trolololol

Post a Comment