tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

No Word To Explain
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Monday, June 25, 2012 0 COMMENTS



Okey , time tu aku baru je lepas pergi kedai beli simcard Hotlink ! Ye lah , kesian kawan-kawan aku  asyik call guna nombor rumah aku . Then , aku tengah berjalan tiba-tiba ternampak dia jalan kaki sorang2 nak dekat dengan ruvena villa tu . Aku cuak giler time tu weyh ! Dahlah jalan tu bertentangan , aku kat kiri and dia kat kanan dan time tu hala tuju kiteorang same ! Memang nervous siot ! Aku cuba buat-buat tak nampak dia , Kononlah kan ! Dan ada perkara yang paling memalukan iaitu masa aku try acting normal , Aku sebenarnya gementar gile weyh tuptup aku jadi tak seimbang and then TERJATUHH! Depan dia weyh ! Bapak malu gila-gila ! Dia pandang tu doe pastu gelakkan aku ! AHHH! GILA MALU SIOTT ! Aku pun bangun lah cepat then kesat tempat yang kotor kat baju aku pastu paling best bila DIA DATANG KAT AKU then cakap " Tengku , kau tak pape ke ? " Allah sahaja tahu perasaan aku weyh . Tapi selepas dia tanya aku macam tu , belum sempat aku jawab dia dah gelakk ! SAKAI ! Aku pun jadi malu giler , dahlah nervous sekali  pastu aku pun terus blah ! Aku geram aku cakap ar "Gelaklah kau ! Macam tak pernah jatuh jer " Aku rasa malu + happy + marah and semua ada ! Ada lagi part best bila dia panggil aku balik "Weyh Tengku , sekejap " Awww ! tak leh aku kalau dia panggil nama aku . Aku pandang ar dia ckp " Apa lagi " pastu dia reply "Hepon kau jatuh " hulurkan handset aku . Ya Allah! Syukur alhamdulillah ! NASIB BAIK ! Kalau hilang , aku akan menangis sampai setahun kot . Syukur gile sebab yang jumpa phone aku ialah dia !! !@#$%^@#$%**)*&$! I never had the word to say ~ LOL ! What is more better that this ! THE BESTEST MOMENT YET ! Pastu aku pun dgn segera ambik hepon dari tangan dia . Aku pun "Tq" pastu dia pun " Tulah , berangan je lebih ! Sampai terjatuh ! " then gelak . Aku pun blah senyum sendiri tak sangka langsung weyh . Pastu aku terjatuh lagi BOOM ! Bangun je rupa-rupanya ..... Its only just a dreaaaammmm~ BENGANG #$%^&*^! WHATTT THE HELLL ! SUPO NATEY ! SELALU MACAM TU ! IM SO PISSED ! Oh how I wish that was real .


P/S : Terpaksa terima hakikat bahawa semua ini takkan terjadi .

Post a Comment