tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

Y U SO HOT ?
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Friday, June 29, 2012 0 COMMENTS


budak-budak form 3 & 5 hari ambil report card and hanya budak form 4 and 2 je lah yang belajar tapi tak belajar pun . Kelas kiteorang terpaksa pindah kat atas so abg and kakak2 kite boleh guna kelas kiteorang sebagai tempat parents diorang ambil report card . Disebabkan bosan aku pergi jalan-jalan sana sini and suddenly masa tengah jalan-jalan tu kan ? terjumpa sorang 'abang' nie tau , memang gila-gila hot ! Terkezut aku bila tengok ' abang' tu weyh . Memang tak sangka orang macam tu boleh tertukar menjadi HOTSTUFF ? He's like a car that just turn into a Transformer . Kawan-kawan aku pun boleh tergoda apatah lagi aku bhaii ! rasa bangga pulak bila 'abang; yang hot tu pernah bagi aku 'something' pada beberapa hari yg lalu ( If you know what I mean *formyfriend) . Arghh ! You almost kill me with your hotness .

If only you saw what I can see , You'll understand why I want you so desparately . - One Direction

Post a Comment