tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

Nick's Birthday but ..
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Thursday, June 21, 2012 2 COMMENTS


21 June 1996 , There is a girl named Nik Noriana Athirah and now She is sixteen . Happy Birthday Nik ! Syukur alhamdulillah Allah masih memberi nyawa kepada anda :D tapi bila cakap pasal nyawa nie tiba-tiba teringat dengan apa yang berlaku .

Mula-mula , Aku dengan Aliah duduk kat kelas buat kerja Ekonomi Asas and then Aliah cakap kat aku " Weyh , asal Nik bawak beg ? " Aku pun pelik ar ' Bawa beg ?' Aliah pun pergi ar tengok luar so Aku pun ikut ar nak tengok kenapa Nik buat demikian . Then , kiteorang pergi lah kat 4PD nak tanya kenapa pastu kiteorang pun tanya Ninie kenapa dgn Nik tu ? Ninie cakap " Atuk dia meninggal " Innalillah ... Terkejut siot dengar ! Ya Allah , tak sangka Atuk dia meninggal dunia pada hari lahir cucu dia . Sumpah kesian aku dengan Nik . Sepatutnya dia tu dapat benda-benda baik tapi sebaliknya . Nak buat macam mana kan ? Ajal semua di tangan Allah  . Aku disini ingin mengucapkan Selamat Hari Lahir dan Takziah kepada Nik Noriana . Semoga kau baik-baik tau , Kita kena kuat untuk hadapi dugaan dunia ini . Jangan risau tau , We always been there for you . Stay Strong :')

Sedekah Al-fatihah buat mereka yang telah pergi itu . 

Blogger syairahmohdanuar said...

sedihnyaa..takziah untuk nik dan keluarga.n happy birthday to her jugakk!!there's always a good thing in the bad :)

 
Blogger Dubby Chubby said...

Terima Kasih :')

 

Post a Comment