tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

Just My Oral
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Wednesday, June 20, 2012 0 COMMENTS


I am really not happy  with my oral test . It is the worst one yet . The most simple question and I answer it wrong ! Ingatkan teacher tak akan datang sebab cuti bersalin sebab semalam kat list cikgu tak hadir tu dia ada tulis cikgu BI aku cuti bersalin but tgk2 datang pada hari nie aku pun macam Aik ? Bukan cikgu bersalin dah ke ? Apapun terpaksa redha je lah kan . Lagi cepat lagi bagus kan ? Aku pun malas nak tunggu but my oral test was sucks ! Im gonna make sure that next year I must try my best to do this oral test . Life must go on .

P/S : BROKEN MALAY ALERT !

Post a Comment