tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

#BankNegaraMalaysia
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Tuesday, April 30, 2013 0 COMMENTS



Im having so much fun at Bank Negara Malaysia (is actually a Muzium). Hahaha ! Why ? Well .. dalam dia macam benda pasal duit diperbuat daripada apa , syiling nie digunakan pada zaman bila dan ade lah macam-macam lagi tapi yang aku tak boleh lupanya ialah ade mamat hensemmmm ! Dia guide kiteorg kat dalam muzium tu dan aku paling sukanya , aku dapat bergambar bersebelahan dengan dia . Shittt ! It feels great ~ Hahaha !


Okey ... Asal nampak lain muka abang tu kat dalam gambar nie ? Takpe asalkan aku dpt bergmbar sebelah dia , heheh :) Tapi serious dia hensem kot ! cuma dalam gmbar nmpak lain .. And also dengan budak pa ! hewhew ~



Tapi bukan part tu je aku suka pergi Lawatan tu , aku juga dapat hangout bersama-sama buddyz-buddyz kite . DC Crew 5 orang je pergi and they are Ninie , Aliah , Meza , Aku , & Ting . Yang lain tak dapat pergi: macam Nik , Wawa , Ami , & Syaza ... :'( :'( :'(  Kalau ada diorang aku rasa lagi extra FUN  .

Aku tak sabar untuk lawatan seterusnya where kita SEMUA ada . Arghhh ! It will be the greatest moment.ever ! Maklumlah , last year untuk sekolah :'/ .



Post a Comment