tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

#TWTWB
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Monday, March 18, 2013 0 COMMENTS


Heyyyyyyyyyyyy ~ tahu tak pasal drama korea yang baru tu ? Tajuk dia That Winter The Wind Blows . Tahu tak ini sebenarnya drama korea pertama yang aku tengok ? Hahaha ! Yup . 

Sebenarnya aku bukannya minat sangat doh drama , SERIOUS ! Well , dulu minatlah macam Sinetron dan sebagainya blablabla . Yelahh ! Sekarang kebanyakkan drama semua cerita dia sama je ~ Anak hilang lah , ada kembar lah , mati hidup balik lah . Ini Semua Merepek ! 

But then , bila aku tengok trailer drama korea aku rasa macam " Hmm , nak try jugak tengok drama Korea lagipun macam best je cerita nie" and Yess ! It was great ! Baru tengok 2 episod dah macam gila dah . Aku tak tahu kenapa aku minat cerita nie sebab selalu aku tengok lelakinya dulu handsome ke tak tapi bila tengok laki tu takdelah handsome sangat entahlah bagi aku . 

Dan tahun nie macam banyak betul aku minat pasal korea , dulu memang lah minat dah tapi tak sekuat nie lah . tahu tak Running Man ? Of courselah semua orang tahu .. First aku ingat cerita tu Drama ke apa rupa-rupanya variety show . First time tengok aku dah gelak bahak-bahak , Best giler ! 

Sambung cerita tentang cerita nie .. Ishh ! Yang aku tak sukanyahh aku search google tentang drama nie tahu tak berapa episod je ? ENAM BELAS ( 16 ) ! I was like WHAT ?! I expecting more than this !! ' cause I can love you more than this ~' Okey ... tiba2 je one direction .

 Aku baru nak start suka drama korea nie dan bila cakap pasal drama mestilah lebih daripada 16 episod ! My god ~ I love this drama . Seriously cause macam aku cakap aku memang dah lama tak tengok drama dan bila dah suka ?! 16 episod je . Pastu kena tunggu setiap hari Rabu dan Khamis . Shit lah  v____v .

Agak2 aku akan suka drama korea lain selepas ini ? Hahaha , aku merepek apa nie ? -_-

Post a Comment