tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

Its Time .
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Saturday, January 26, 2013 0 COMMENTS


Yours ? Hahaha NOT ! Hello guys , how you all doing ? *bunyi cengkerik* . Nampaknya semua sihat belaka :'D . Okay about what happen this lately .. 

Aku tak tahu , aku masih ragu-ragu dengan keputusan aku . Aku nak lupakan tapi aku tak sanggup ! Aku patut melupakannya tapi aku tak mampu ! Aku benci tapi aku sayang ! Akal kata lain , hati kata lain . Nak ikut akal ke atau dengar kata hati ? Kenapa .. kenapa sekarang ? kenapa bukan 1/2 tahun yang lalu ? Aku rasa aku banyak buang masa . Entahlah , aku rasa macam perasaan aku dimain-mainkan . Aku rasa bodoh sangat sebab membuang masa selama nie dan tunggu something yang tak mungkin terjadi . 

Okey , aku dah buat keputusan .. aku dah fikir baik baik dah dan benda nie seharusnya perlu dilakukan #ceh . Mulai sekarang , NO MORE YOU ! I repeat NO MORE YOU ! Im gonna delete everything , EVERYTHING ABOUT YOU ! Im sick of you okey ? Aku tahu maybe ia mengambil masa yang lama mungkin dalam 5/6 tahun tapi aku tak kisah ! Aku nak mula hidup baru without you in it . There's no you . Okey , aku mengaku masih 'itu' lagi tapi aku dah betul-betul tekad nak buat semua nie .Kau lagi banyak menyakitkan hati aku berbanding membuat hati aku senang . Aku dah letih . Kesian hati aku , hari-hari kena 'pukul' . Tu lah ! Lain kali ikut cakap otak ! Otak cakap tak payah kau buat dek je. Ini lah balasannya  , Dont worry heart ! I will get rid of him for you , I dont want to see you suffer again . But ..... actually , Im still not sure yet . Hahahahhahahahhahahahahhah ! :'(

Nevermind I'll find someone like you ... 


Post a Comment