tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

Family Holidays :)
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Monday, June 3, 2013 0 COMMENTS


Helo everybody , so ? Apa macam cuti sekolah ini ? Aku ? Hahaha Aku ofcourselah jalan-jalan dengan family tersayang :) Hari tu ayah aku bawak kitaorang pergi Genting Highland ! Serious rindu tempat tu , last time pergi masa darjah 5 kot . Kiteorang pergi sana buat kali kedua sebab yelah adik bongsu aku sorang nie , first time trip ke Genting Highland :) .

Sampai je sana memang ramai gila orang , nak beli ticket mungkin ambil masa yang lama so kiteorang pergilah jalan2 sekitar mall Genting Highland . Lepas jalan-jalan tu , ayah aku suggest naik sky cabel apa benda aku tak ingat . Alah, benda yang bawak kita atas bukit tu . Memang teruja lah naik benda tu so kiteorang pun naiklah . Memang fun gila tengok bukti , pokok and all that stuff :) . Ingatkan nak naik lagi selepas sampai kat bawah tapi tak boleh sebab terlalu ramai yang nak naik jugak so terpaksa naik teksi untuk pergi ke atas balik . 

Sampai saja kat sana , kiterorang pun patah balik nak pergi ke resort Genting Highland tu tapi aku tak tahu ape cerita tiba-tiba ayah aku suruh balik dah . Rasa macam .... Aik ? Tu Je ?!! Entahlah , rasa kecewa pun ada :'( . Yes , I am having fun but seriously thats it ? Yeah , I understand maybe my father didnt have enough money .Its okey atleast we're spending a lot of time togerther :D ! 

The next morning , ayah aku ajak mandi kolam kat Desa Park . Me and my siblings are like yeahhh ! Finally some relieve . Seronok lah mandi kolam , gelongsor panjang semua tu lepas tu balik . Lepas asar tu tiba-tiba ayah aku ajak pergi pasar paling besar kat kl iaitu Petaling Street . Perghh ! Nak ikutkan letih lagi kot tapi since aku dah lama tak bershopping pergi je lah . Selepas tu pergi sana pukul 6 balik sini sampai malam . Sumpah letih ! Aku x beli papepun sebab tak banyak barang yg aku suka . 

So itulah jelah how I spending time with my family in school holidays :) Dah lama tak pergi keluar jalan-jalan kot . My family are the best ! Hahah :"D

Nak letak gambar tapi malas nak bawa masuk . Hahaha ! Jahat tak ? Nanti-nanti jelah :) 

Post a Comment