tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

Saeng-Il Nurul Azuwa !
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Monday, December 2, 2013 0 COMMENTS


Tahu tak ? Budak nie baru je 17 tahun tapi dah lepas SPM ? Apa masalah dia ? Hahahahah ! No offense . Woo ! The youngest one on the group are now 17 .  Hip hip Hoorayyy ! Happy Birthday Nurul Azuwa Ahmad Shukri . I wish you'll get flying colours on your SPM result . Dan , aku harap kau dapat capai cita-cita kau sebagai ..... yang kau nak lah . Hahahaha ! 

Wow , never thought you growing up so fast ! Apahal aku speaking nie ? Serious poyo . Ahh ! Peduli pulak aku . Nak bagi nasihat sikit , Heheh ~ Jangan terlalu stress dengan masalah yang kita hadapi . Jangan sebab masalah cenggini kita buat kerja bodoh like hisap rokok whatever semua tu . Allah kan ada ? Jangan risau Allah sentiasa mengasihi umatnya . Dia sayang kita sebab tu dia bagi ujian nak tengok kita sayang dia ke tak . Aku bukan cakap kau perangai macam nie Takkk , aku just nak yelahh semua ada masalah masing2 so kalau kau nak bantuan , kitaorang sentiasa berada disini untuk tolong kau okey ? Jangan risau , ramai yang sayang kat kau . You are not alone :) . Sebenarnya , aku saje nak panjang cerita nak bagi nmpak ... panjang ? Kang letak sikit sangat macam tak baik pulak . Hahahah ! Terima kasih sikit ! 

On this special day, I wish you all the very best, all the joy you can ever have and may you be blessed abundantly today, tomorrow and the days to come! May you have a fantastic birthday and many more to come... HAPPY BIRTHDAY!!!! 

Live Happily While Young ! 

Post a Comment