tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

Thank You 2013 !
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Tuesday, December 31, 2013 0 COMMENTS


Tak sangka 2013 adalah tahun terakhir aku bergelar seorang pelajar sekolah . Sepanjang 2013 boleh dikatakan ada baik ada buruk tapi secara jujurnya ini tahun paling aku tak suka :'( . Entahlah , 65% perubahan perbezaan antara 2012 dengan 2013 . Maksud aku , masa 2012 dulu takdelah stress mana seronok je dulu tapi sampai 2013 semua dah lain . Tapi aku bersyukur sepanjang 2013 nie , aku telah menjadi semakin matang . Banyak pengajaran aku belajar :') . 

Selepas ini aku akan rindu sekolah . Orang kata zaman persekolahan adalah zaman terbaik well diorang tak salah , memang zaman terbaik pun . Aku akan rindu cikgu , budak kelas aku , kawan2 rapat aku ... aku akan rindu gurauan bodoh diorang tu . Oh yeah , aku rindu crush2 aku ... eh lupa ex-crush. Hahaha ! banyak crush tapi dalam banyak2 crush hanya seorang je yang mampu buat aku gembira dalam masa yang sama menangis . Haha ! macam bodoh je bunyinya tapi itulah hakikatnya :') . Yeah , aku dah memang tak suka sangat dah kat dia walaupun perasan masih ada jauh di sudut hati macam 20/30% macam tu tapi aku tak lupa dia sebab bagi aku dia org pertama yang mengajar aku erti setia . Okey aku faham ini semua tak masuk akal tapi haish ... entahlah susah nak terangkan .Ceh , berani pulak aku buat pengakuan . Goodbye .. Peterpan , I'm gonna miss you . 

Anyway , entah kenape aku rasa tahun akan datang macam malapetaka akan menimpa . Entah , aku dapat rasa benda buruk akan berlaku . Maksudnya aku bukan malapetaka bencana semua tu , cabaran dan dugaan akan datang sebab ye lah bila dah besar , kita kena lebih bertanggungjawab . Aku tak suka betul lah bila bab2 macam ada . Im not good at being more responsibility . Haishh ...  . Agak2 macam mana kehidupan U ? Aku tengok mcm seronok tapi kena banyak berdikari . Aku tak pandai berdikari seriusly , aku takut nak hadapi dunia luar tu . Kita akan jumpa orang macam2 . Kalau boleh nak je duduk rumah kena manja tapi tu lah mana boleh macam tu . Apapun , kita kena bersedia . Kita kena pandai merancang , tak boleh nk seronok selalu . Dan bila aku dah besar nanti , aku takkan lupa keluarga ku . Aku taknak jadi anak derhaka . Aku taknak jadi anak yang lebih pentingkan boyfriend or kawan daripada keluarga I mean whoever does that they are very stupid . I love my parents and my siblings . You know what sucks ? As we grow older , our parenst are growing old aswell . Hmm , well itulah cara dunia :') 

Apapun , thank you 2013 for bring me so much memories :") . of course I'll never forget every single one of them . 2014 , please be nice to me . I love you all ! oxox 

My new year revolution is to be more mature , more responsible , get more money . Hahaha !


Post a Comment