tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

4 Prinsip Akaun :)
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Thursday, February 9, 2012 0 COMMENTS


About 4 Prinsip Akaun , Aku rasa kelas tu boleh dikategori not bad jugak doh . Entahlah kenapa aku rasa best pulak duduk kelas tu tapi belum dikatakan kelas yang terbaik bagi aku . Dulu , aku ingat kelas aku nie paling boring sebab dahlah lelaki kelas tu sikit , banyak pulak budak pandai kat situ dan cikgu2 dia blurr-blurr belaka ! but bila dah lama aku duduk kelas tu , jadi macam seronok pulak sebab perempuan kat kelas aku semua peramah ! #perempuansahaja . Hmm.. lelaki ? Fuhh ! Nasib baik ada 1/2 penghibur kat kelas aku so takdelah boring sangat . Cikgu2 aku ? Hmm.. no comment . Dalam banyak2 kelas yang pernah aku masuk , kelas nie yang first ever kene cat . Yippiii ! Lagi berganda semangat aku nak belajar !

Aku dulu ingatkan nak masuk kelas 4 Perdagangan sebab kebanyakkan kawan aku semua masuk kelas tu . tapi aku fikir balik macam mana masa depan aku ? Kalau aku belajar Add-Math , aku boleh dapat gaji lebih sikit #ceh . Bukan ke dulu aku janji nanti besar , aku nak jadi Akauntan then aku fikir balik takkan sebab kawan kita mesti lupakan impian masa depan kita ? I say that doesnt mean that I hate my friends.No matter what , I still love them forever and ever . Sometimes , kita kena fikir pasal diri kita jugak . Lagipun , aku bukannya pisah dengan diorang ! Time PJ , kelas kitaorang bergabung so takde masalah lah . Syaza pun , walaupun masuk kelas 4 Sains 2 ,kiteorang tak pernah lupakannya because she is still our best friends .

P/S: Maaflah kalau ada campuran bahasa dalam entri nie , Itu memang cara saya :)
- Kuiza-

Post a Comment