tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

Fun Friday !
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Saturday, February 11, 2012 0 COMMENTS


Yesterday , I have too much fun  with my friend :) . Sakit perut aku bergelak ketawa dengan kawan-kawan baik aku tapi kalau Wawa ada kat sana mesti perut aku dah pecah berterabur ! #serius . Sepanjang aku duduk kat rumah Ninie , kiteorang tengah masak Nasi Goreng Dubby Chubby dan macam2 kiteorang buat time sediakan masakan tersebut . Syaza telah record semua apa yang kami buat ketika masak Nasi Goreng D.C . Sambil masak sempat lagi berposing sana-sini . 

Selepas makan , kiteorang keluar untuk cari idea projek Fotografi tapi sebenarnya busy buat video parody of Awan Nano by Nik , Meza , Kuiza ( me ) and Ninie . Perakam tu ialah Syaza dengan Ami . Seronok betul time tu dohh ! Takleh lupa aku gaya Nik dalam video parody Awan Nano tu . What a fun dayy !

Woh !!

P/S : I'm really wish Wawa was in that day because my day will be twice fun with her .

Post a Comment