tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

Just My School Carnival .
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Sunday, April 29, 2012 0 COMMENTS


Well , actually gambar banyak lagi tapi ada gamabr aku satu tu burokk ! So this is only I have .. Mostly Aliah Dini #youmad? Okey , hari nie pergi karnival dengan Nick , Ninie , Aliah , Ami , Meza , Syaza and others and it is hmm.. bolehlah best daripada tahun lepas punya lepas . Ye lah , ada rumah hantu , ride ppony and climbing wall whatever semua tu . Aku masuk rumah hantu jer and it is fucking frustirating ! Tunggu 1 Jam nak masuk benda alah tu but Its worth it :) OKEY LEST START THE STORY !

First , Aku dgn Nick on the way ke rumah Aliah just for nak makeup and betulkan tudung whatever . Then , pukul 9:15 kiteorang dah start on the ke sekolah pulakk ! Bila dah smpai , kiteorang minnum air dulu sementara tunggu kawan yang lain datang . After semua dah datang , kiteorang pun nak pergi tengok rumah hantu tapi bapak ar ! panjang giler line dia der ! So kiteorang decides pergi kat tepi belakng sekolah jap sbb nak tunggu line sikit dlu . So there we're taking picture of ourselves , yes i have my picture but its ugly #LOL . Then , dah penat menunggu kiteorg pun terus terjah potong line sikit #jahat . And it is f*cking damn long to wait in that damn line and it takes more than 1 hourr ! But pelik doe masa nak beratur  nak masuk rumah hantu , ada sorang nenek indian nak masuk jugak and I was like ....
Are you kidding me ? Grandma ? Rumah hantu ? Alone ? weird people but biarlah diorang kan ? Mana tahu dia tak pernah main mase dulu apa salahnya kalau nak masuk kan ? Dan akhirnya dapat jugak masuk rumah hantu .. Yeahh ! Masa masuk tu , perghh ! gelap giler doee ! dah lah aku yang depan sekali . First , scary jugaklah sebb dah lah gelap , then ntah hantu mane tarik kita nnt kan ? So jalan je nak cari jalan kuar tibe2 aku org bukak lampu , time tu kiteorg ade dalam tu lagi . hahah ! FAILED ! masa dah nak keluar tu tibe2 Aliah jerit "AHHHH ! AHHHHH! AHHHHHHHHH! " aku pun " Pahal budak tu " rupanya ada orang grab kaki dia so she kinda shick and screammm ! and thats funny ! 

Slpas habis visit rumah hantu tu , kiteorg gi dewan nak jumpa 'crush' si Aliah tu just to make sure she's happy :) . Aku tak percaya doe time tu , pergi dewan tu pisah skjap Ninie dgn Aliah pastu keluar balik dri dewan tu jumpa balik then nampak 'crush' si Aliah tu tengah jual air float thingy whatever bende tu . Sebenarnnya , aku x dahaga tapi aku suruh Aliah beli so she can talk with her crush and it was the most sweetest thing ! Imagine talking to your crush for a first time ?! Im so happy for you ALIAH DINI ! Finally , kiteorang pergi balik , masa balik lepak dlu rumah Aliah sebab letih kan ? pukul 2:30 baru balik tibe2 Mak Alaih nak ajak tumpang . Aku pun rasa haish ! nanti takut menyusahkan mak die jer . Aku tolak tapi Aliah paksa gak haishh ! nak buat macam mane ? hehehe ... so smpai rumah . THE END MUTHA FUCKA ! 


P/S : He's not coming ! WHYYY ?!