tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

Embrassing Moments .
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Monday, April 16, 2012 0 COMMENTS


Alamak ! Malunya dengan apa yang berlaku hari nie . Aku tak tahu macam mana boleh terjadi sebab ia berlaku secara automatik . Should I tell ya what happen ? Hahaha ! malunyaa .. Bodohnya aku buat macam tu . Asal lah dengan aku hari nie huh ? Aku tiba-tiba aje jadi tak tentu arah and then terus AHHHHHH ! Pahal otak aku nie fikir lain macam ! Ishhh .. nasib baik masih okey lagi doeh  aku selepas kejadian itu , tak ingat pun . Aku ingatkan kena gelak doe tapi fuhh ! nasib baik okey aje tadi kalau tak haishhhh ! 

Mungkin setengah daripada yang membaca nie tidak faham , takpe . yang 'faham' tu .. watlek watpeace (Y)

Post a Comment