tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

I wanna meet One Direction !
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Monday, February 20, 2012 0 COMMENTS


Do you know One Direction ? Of course you know ! Well , I am really wanna meet them especially Zayn Malik . Aku sebenarnya tak lah minat One Direction cuma aku suka dengan Zayn Malik saje sebab He's remind me with someone else and he is very speacial person :) . Aku nak sangat jumpa dengan Zayn Malik , dalam hidup aku tak pernah pun ambil gambar dengan artis walaupun pernah jumpa ! Aku yakin sangat yang aku aku bertemu dengan Zayn dan tangkap bersama dengannya . Aku jeoulus tengok orang yang berjumpa dengan One Direction terutama sekali Zayn . Untungnya dioranggg ! -_- . Misi terbaru aku untuk tahun ini ialah kumpul duit untuk beli ticket pergike konsert One Direction dan aku haraplah dapat bergambar dengan Zayn Malik . 

Dear Zayn , Make sure you waiting for me #cehh 

Post a Comment