tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

, Ceritaaa Amie :D (hahah, ter-pape jea title, ohkay abaikan) ~ '
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Friday, March 23, 2012 0 COMMENTS

,  Assalamualaikum & Salam Satu Malaysia <3 

Holla korangg :DD Lama sudaa tak update blog niee kenn, dha alang-II aku online, aku update lew yea. Hihi^^
Aku nak share samting niee, nak tahu tak aku happy sesangat. Nak tahu sebab apee, sebab aku ader kawan mcm korang lhaa. Thanks buad aku happy senantiasa. Tapi, actually tujuan aku update blog niee, bukan sebab tuh jea, hmM' aku nak share fsal result. Korang tahu kenn result aku so bad bad :'( Aku sedih tahu tak, yea lha even baru ujian, tapi hmMmmm -,- Aku harap korang dapat tolong aku utk tebus balek for MID YEAR niee ! Kita study sesama, kalau ader yang aku kurang mengerti, aku tanye korang taw taw :DD Kay, tak taw nak cte apee dhaa, so Bubyee :) Love DC CREW <3

Post a Comment