tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

Should I go on ?
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Saturday, April 21, 2012 0 COMMENTS


Aku tak tahu apa jadi dengan aku hari nie , aku jadi sebak tiba-tiba bila kenang 'something' . Jadi rasa rindu dengan moment-moment indah yg aku pernah lalui itu . Aku tak pasti kalau aku harus teruskan semua nie . Tiba-tiba boleh pulak teringat kat 'past' aku tu . Well , time tu aku bosan takde kerja nak buat kat rumah so aku dengar lah lagu . Then , tiba-tiba terstop pulak kat satu lagu nie memang betul-betul buat aku terfikir pasal 'dulu' dan kat situ lah aku jadi mula sebak dan air mata jatuh dengan sendiri . Im speechless<--ada masuk tersirat 

Post a Comment