tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

Stress Week .
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Friday, May 18, 2012 0 COMMENTS


Hello , Minggu nie minggu exam and it was sucks ! why ? First , aku terkena 'chicken pox' time subjek penting nak kelaur dan aku terpaksa datang dengan keadaan yang tak berapa sihat nie just untuk nak jawab peperiksaan nie . Kalau nak ikutkan aku memang tak nak datang sekolah , dalam masa yang sama aku juga tak suka tangguh exam doe sebab kalau aku tangguh time bila sekolah nak bukak balik , orang lain  kat klas aku amik result ,aku pulak tengah menjawab . Well , I hate stuff like that happen .Nasib baik aku dah kian pulih :) . Alhamdullilah ..  I know im not supposed to do this  blog thingy but !@#$ you #lol . 

Hmmm.. dah seminggu aku x 'spoke' dengan kau kan ? Im sorry bukannya aku taknak cuma you know its exam I dont need you for awhile okey ? But I am so miss you dammit ! Dahlah minggu depan exam lagi then after exam cuti dua minggu . Two weeks ? its like 20 years for me . Ahhh ! Gonna miss you so hard T_T




Look ! Louis Tomlinson :) #youmadwawa ?