tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

Epic Moments is Epic
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Monday, June 18, 2012 0 COMMENTS


So , banyak betul berlaku dalam masa satu hari je . I dont know what to start it first but okey lets do it . First of  all pasal perkara memalukan bagi aku ketika sekolah . Time tu rehat and dah habis tu terjumpa satu papan nie kat atas tepi tiang dinding . And , aku dengan bodohnya pergi lompat pastu *TUM* pergi tepuk papan yang kat atas tu . And then , semua kawan-kawan aku semua gelak and I still not sure why but then diorang cakap ada geng SS termasuk F . Ahhhhh ! The fcuk ? Malu gilo nateyyy ! Not a single fcuk was given that day .

Second , Aku , Nick dengan Wawa pergi sekolah petangg tu nak latih bola baling . Aku and the geng pergi tengok budak laki main bola baling dulu then aku bosan aku amiklah satu bola nie pastu bouncekan *lol . masa aku tengah bouncekan bola tu , tiba-tiba bola tu menaik tinggi so aku try nk capai . You know what happen next ? Aku tergelincir doee ! I was like what the fcuk is going on with today ! Dahlah time tu kat depan laki yg tengah berlatih bola baling . Tapi , nasib baik sebab Nick and Wawa kata diorang tak nampak . Thank You Allah!  .

Third , the most epic moment ever ! So , pukul 5 tu kiteorang dah balik lah kan tapi nk hang dulu so pergilah beli air untuk hilang rasa dahaga iniand Nick was forever alone waiting in front of school sign . Ao ,aku ,Ninie , Aliah , Wawa dah siap ar beli air semua tu . Baru je duduk sekejap tiba-tiba bas dah datang ? Aku pun apa nie bas datang dalam masa yang tak betul ! Then masa aku nak pergi kat bus , aku tengok Aliah cuak giler , Ye lah ! dia terpaksa tinggalsorang dan lagi gempaknya ada SS dia kat situ dengan member dia . Aku sebenarnya tak sampai hati nak tinggal Aliah sorang kat situ . Tapi , dengan tak pikir-pikir apa aku terus naik bas tu . Masa dah naik bas tu , rasa bersalah gila weyh tinggal Aliah sorang dengan orang yang pastinya kenal . Seperti aku tinggalkan anak aku kat babun - babun sekalian . Then , memang berslah siot so Ninie suggest nak turun kat depan sana tu . Kiteorang apa lagi agree teruslah takut terjadi apa-apa kat Aliah . Syukur alhamdulillah she's fine :D . Kiteorang pun teman lah dia balik . Walaupun terpaksa balik jalan kaki tapi aku rasa bangga dengan apa yang kiteorang pada seorang kawan . Niat ini datang daripada hati . Aku ikhlas buat semua tu . Sorry lah Aliah , kalau kiteorang buat kau marah . :') Terharu doe aku baca blog kau . Terima Kasih weyhh ! I feel worth it .

Post a Comment