tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

I'm Back :)
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Tuesday, June 5, 2012 0 COMMENTS


Hello people , Aku just baru balik daripada kampung di Kelantan . Aku ada dua kampung kat Kelantan iaitu Dalam Rhu dand Kota Bharu . Dalam Rhu kampung ayah aku , Kota Bharu kampung mak aku . Aku duduk sana selama 4 hari je sebab kucing aku takde siapa nak jaga . Okey , aku nak cerita sikit pasal perjalanan aku ke kampung .

Pada hari Sabtu . 6 pagi , bangun daripada tidur untuk siap sedia nak bergerak . Pukul 7 pagi sudah mula bertolak dan masa nak bertolak , ayah aku tiba-tiba cakap " Okey , Siap sedia untuk pergi Cameron Highland ! " Aku , abang dan adik-adik aku pun macam ' Aik ? Bukan ke nak balik kampung ? ' aku tnyalah ayah aku then ayah aku cakap "Apa salahnya pergi sana ? Anak-anak ayah nak enjoy jugak kan ? " Aku pun macam Yeahhh ! Thats right man ! suddenly ayah aku cakap " Kalau taknak takpelah , takyah pergi " aku dengan abg , adik aku NOOOOOO ! and my family pun gelak getawa . I love my family :D

4 jam kemudian , sampailah kat Cameron Highland . Fuhh ! Letih giler walaupun duduk dalam kereta . So, kiteorang pun pergi jalan-jalan kat Strawberry Land and other places I dont know . Tapi sedih betul sebab kiteorang tak bawak camera so no picture -_- . 2 jam berjalan-jalan , kiteorang pun pergi bertolak nak ke kampung pulak . Then , pukul 9 malam baru sampai kat Dalam Rhu , Kelantan . 14 jam berjalan-jalan tanpa henti , bapak letih . So macam tu lah cerita dia :)

Post a Comment