tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

#My2012Moment
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Friday, December 28, 2012 0 COMMENTS


Banyak kenangan manis masam pahit yang berlaku pada 2012 dapat aku lupakan . Ya Allah , tak sangka 2012 akan berakhir . Ini sajelah tahun yang tak membuatkan aku rasa stress tentang pelajaran walaupun ade jugak sikit-skit . So , aku nak cuba senaraikan memori-memori 2012 . Okey .

Dulu , masa masuk kelas 4PA ishh ! bukan nak cakaplah sumpah bosan sebab semua macam baik je aku tengok jadi macam takde semangat nak belajar hahhh ! lepas beberapa bulan kemudian .. macam galak gelak ketawa sana sini sebab Daniel , Shahrul , Haikal entah siapa lagi suka sangat buat lawak bodoh diorang . Daniel takleh belah doh! "Osbon... " Sakit perut aku dengar dia cakap macam tu . Aku tak boleh doh ! Daniel kalau dia cakap pape aku asyik nak gelak je "Weyh , diamlah ! Azan . " padahal baru pukul 10 . Tapi sayangnya dia dah pindah :'( 

Dan , kalau nak stay mana-mana mesti dekat rumah Aliah ! Dan kat situ lah kiteorang mula rapat sampai sekarang dia dah jadi member DC ! Teringat dulu beli kebab sama-sama sebelum pergi rumah Aliah .. then sempat pozing itu ini dan inilah gambarnya ...


Ahh ! Rindu moment nie .. Tapi time nie Syaza dengan Ting takde :/ Selalu macam tu kalau nak tangkap gambar 'Dubby Chubby' mesti sorang tu hilang entah kemana . Hahah ! Ok continue . Time koko selalu stay rumah Aliah konon untuk 'sementara' padahal emm , nyanyi lah , menarilah  pastu sorang2 tukar tempat duduk nak guna laptop untuk online . Hahah ! Pastu cerita pasal kehidupan masing-masing pasti gelak ketawa sana-sini tak habis habis ! Bila nak study group ' kononnya' emm jadi lain pulak . 

Okey itu sahaja aku bole cerita tiba-tiba hilang mood aku nak tulis panjang2 bubye ! And a Happy ( Almost ) New Year ! :D 



Post a Comment