tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

New Year Revolution :)
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Saturday, January 5, 2013 0 COMMENTS


Setiap tahun mesti kena ada azam baru . Takde gunanya hidup kalau takde pape nak diusahakan . So , my new revolution is to get at least 7A's for my SPM . At least ! Aku dah belajar kesilapan aku yang dulu sekarang aku taknak main-main lagi . SPM = EVERYTHING ! Bendalah akan menentukan masa depan aku . Aku dah janji dengan diri aku yang aku akan belajar dan fokus betul-betul . I MUST GOT AT LEAST 7A'S ! 

My another revolution is .. I want to be 'skinny' . Yes ! Aku nak kurus . Ada orang cakap aku dah kurus dah   , ishh ! why would they say that ? Tapi family aku cakap aku nie gemuk ! Well , I am little bit chubby and I want to be skinny . Aku tengok orang lain yang dulunya 'besar' sekarang dah macam dibelah dua aku tengok , separuh badan dia hilang ! Lol . Nie yang buat aku rasa semangat sikit kalau dia boleh buat , aku pun boleh . Setiap hari sabtu ahad , Aku , Nik and Wawa joggin . Hmm , joggin lah sangat ~ Tapi joggin jugaklah #eh .  Aku dah tekad , Aku nak kurus ! Aku nak badan macam Cara Delevingne or Lana Del Rey . Sumpah ! Body diorang cantik and perfect ! Cara seorang model dan Lana seorang penyanyi . Jealous gila tengok badan diorang . They're my inspiration .




One Day , I will be like them .. Maybe ? Hehehe . I just need to work hard :)



Post a Comment