tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

1D & EXO
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Sunday, January 26, 2014 0 COMMENTS


Hi you'alls ! Tengah ada mood menulis nie baik aku tulis something . Haaaa nak cerita sikit pasal EXO nie , Yessss ! I started to love them . It's weird because I already known them for a long time since MAMA era but that is because my cousins who is EXO biggest fans introduced them to me and of course that time I don't give a damn about them because I am a Directioner , why should I give a damn about some strange kpop bands and also I'm not a kpoppers . 

Maaf , aku nie kadang2 mood nak tulis english pun ada now back to malay . Hahahah ! Pastu , Ninie pulak cerita yang dia minat gila EXO dan aku pun macam Ohh key . Pada tahun 2013 macam tu aku adalah sikit macam suka tengok EXO , masa tu tak minat lagi tapi bila aku tengok diorang macam Ohh Exo the biggest kpop boyband . Entah aku tak tahu kenapa tapi aku suka tengok diorang macam comel je . Sekadar suka tengok diorang je lah sebab time tu takde feeling fangirling langsung . Aku suka layan suka kpop boyband . Aku layan Super Junior , Bigbang , 2NE1 , SNSD , pastu EXO . Yee , aku layan yang famous je okey ? Hahaha I'm a little bit picky . Serious , aku just skadar suka je tak minat pun diorang sesangat tapi aku layan macam faham tak ? Arghh susah gak lah nak explain . 

Aku tak tahu aku start minat EXO bila tapi aku rasa masa Growl tu kot minat aku terhadap EXO semakin naik sikit . And then mulalah buat research pasal EXO sikit , mula2 memang aku kenal Luhan dgn Kris . Tu je aku kenal dalam EXO . Pastu mulalah layan video diorang sikit Happy Camp lah aku lupa time tu start kenallah sikit EXO . Pastu lama-kelamaan aku busy jadi aku macam lupa EXO and then aku tak layan sebab aku busy layan One Direction . Pastu , bila dapat tahu One Direction nie macam you know dah tak macam dulu rasa sedih sangat serious weyh . Kadang2 aku kecewa tengok diorang skrg dengan tatu lah mencarut lah macam why ? Aku rindu sangat One Direction dulu . Dulu , diorang rapat sesangat dan aku rindu keakraban diorang pastu aku teringat EXO . Time tu nak ldekat SPM aku layan EXO . Hahhaha teruknya aku tapi bukan layan apa just tumblring pasal diorang and then aku nmpak Sehun . Lord , aku nmpak satu gmbar sehun tu hensem gila terus aku fall in love dgn dia . Mulalah buat reseach pasal Sehun dan BANG ! Cair siot tengok Sehun . Aliah pun minat Sehun . Baru aku faham kenapa . Hahahah ! First , nak minat Sehun je dalam EXO pastu boleh pulak terjatuh cinta dekat D.O . My godddd ! So squishy I want to pinch your little cutie face ^_^ . Lepas habis SPM , memang aku cari semua video berkaitan dengan EXO . Aku habis masa 'freedom' aku tengok EXO je . Time tu lah aku memamg minat gila-2 kat diorang . Diorang tersangat comel pastu layan macam adik-beradik . Macam tu lah aku minat One Direction . Aku macam nmpak One Direction masa first era macam tu . Aku rindu sangat diorang then bila jumpa someone like them rasa macam aku my god I miss this feeling . Sebab tu aku minat EXO tapi dari segi bakat aku rasa hebat EXO lagi lah . I love you EXO ! Saranghae yo <3

One Direction , cakap pasal diorang rasa macam haishh kenapa ... kenapa diorang berubah . Adakah sebab fame ? duit ? Maybe sebab diorang dah besar . See , inilah masalahnya . Aku tak suka bila diorang dah 'mature' . Yes , aku akui diorang makin hot whatever eww tolonglah with that beard ? Nooo ! Aku nie jenis suka orang2 comel + hensem okey , aku tak layan laki hot . Pastu , ada berita mengatakan 5/5 sudah taken . Ermm aku tak kisah tapi sebab diorang ada kekasih diorang macam dah tak rapat . Nie yang aku taknak . Aku sayang diorang , aku tak nak diorang break up . Aku suka diorang sejak 2011 sehingga sekarang . Tapi sekarang nie macam kecewa lah dengan perangai diorang . Dengar cerita buat tour tapi still tak dapat datang Malaysia . Siapa tak sakit hati ? Buat masa nie , aku layan2 je One Direction but One Direction tetap No.1 dalam list Idol aku , No.1 dalam hati aku walaupun aku skrg lebih layan EXO tapi aku akan tetap sokong One Direction . I love you guys . Sekrang nie harapkan Harry Styles dengan Niall Horan . Terima kasih kepada dua orang tu aku still kekal sebagai Directioner . I love you babies ! :') Jangan risau , feeling tu masih ada setiap kali tengok One Direction . 



So macam tu lah cerita dia , aku suka both ! 1D and EXO . I love you guys and I hope I will meet you guys in the future . Also , hoping one of you become my husband one day . Cehh !~ Muahh xoxo :**** Awwww <3 <3 Look at them , Both of them look so cute ! Muah again xoxox ! :) 

One Direction + EXO = Fangirling level 20000 ! :) 

Post a Comment