tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

2 Tahun Sudah :)
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Sunday, November 18, 2012 0 COMMENTS


Tahu tak ? Blog nie sudah berusia 2 tahun ! dan Dalam masa 2 tahun ini Dubby Chubby sudah mempunyai 9 ahli . Macam band korea pulak kan ? *tangan didada , mata diatas* Tak sangka rupa-rupanya sudah 2 tahun kita nie bersama well walaupun pernah ada masalah tapi sebagai kawan baik , susah senang bersama .

Aku rasa nak cerita sikit macam mana Dubby Chubby wujud . Nama Dubby Chubby nie sebenarnya Ninie yang suggest dan kiteorang pun sokong lah . Kenapa Dubby Chubby ? Umm , Dubby tu macam represent untuk orang yang kurus lah dalam group nie dan Chubby tu tahu-tahu jelah kan ? Hahah . Pada mulanya , Dubby Chubby ada 6 aje iaitu Ami , Ninie , Nick , Meza , Aku ( Kuiza )  , and Wawa . Then , Pada 2011 datanglah 2 ahli baru iaitu Syaza and Ting . Ting sorang je cina dalam group nie , yang lain melayu lah ~ 1 Malaysia kata ko .in 2012 , another member joining this group and she is Aliah ! Kiteorang nie siap ada T-Shirt sendiri tapi time tu Aliah tak ada lagi .

Pasal blog Dubby Chubby nie , kiteorang buat pun you know untuk saja-saja yelah kalau ada ahli dc nak post something , post je lah kat sini . Asal dia macam tu lah tapi nampak macam aku sorang je lah yang conquer blog nie . Yelah , Yang post edit bagai semua aku . Aku rasa dah macam blog peribadi aku pulak . Hahaha ! Ada gak orang post tapi majoriti aku lah paling banyak . Apapun 2 years babehhh ! Woooo ~

#PrayForGaza :'( Go to Hell Yahudi !  

Post a Comment