tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

So Boring .
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Monday, November 12, 2012 0 COMMENTS


Sepanjang cuti sekolah nie memamng membosankan , nak pergi jalan-jalan mane2 tak boleh sebab abang aku pulak SPM .So , aku kat rumah aku asyik kunyah sana sini sebab yelah bosan kot :/ , Tahun depan mesti aku berisi gileee ! Nie yang aku benci time cuti nie , Makan je tahu . Nak baca novel , dah bosan sebab asyik novel sama je baca . Hmm , then bila buka komputer , apa lagi edit blog je lah kerja aku pastu pergi Tumblr nak tengok updates tentang One Direction . Kadang2 buka Tumblr nak tengok benda lawak you know untuk gelak itu ini hilangkan kebosanan  . And kat phone , aku suka buka youtube tengok cerita filem melayu , video lawak lah , kucing dan sebagainya . Entahlah ! gila bosan -___-" Aku post nie tu sebab bosan , nak ikutkan malas . 

Rindulah sekolah , rindu kawan-kawan aku , aku rindu suasana sekolah , aku rindu semuanya ! kecuali cikgu . Hahah ! just kiddinggg . Aku pasti akan merindui 2012 . Entahlah , I dont want this to be over . I love every moment that happen in 2012 . I wish I could back in time and start over but yeah its impossible .

Also , I really do miss him .  But did he do the same thing to me ? I think not . Im such a idiot .

Post a Comment