tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

Dreaming About One Direction . LOL
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Wednesday, November 28, 2012 0 COMMENTS


But first , lets look at this gif . Diorang disuruh untuk buat 'scary faces' dalam masa beberapa saat . Well ,I dont know , I laugh so hard when I look at Louis and Liam faces . Hahaha ! its funny cause I think you already understand why .

Oh yeah ! about the dream , entahlah ~ tak masuk akal langsung mimpi tu . Macam bodoh je  . Okey , macam nie cerita dia . Aku tengah belajar kat sekolah , tiba-tiba ada orang ketuk pintu kelas . Rupa-rupanya Harry Styles yang ketuk pintu tu . Aku dah speechless dah kat situ then Harry masuk lah kelas aku then terus cakap "May I see the girl named Teng..ku A..niza ? " Aku macam "what?" then semua budak kelas aku pandang aku tak percaya . Aku pun angkat lah tangan untuk menunjukkan aku lah 'Tengku Aniza' . Aku rasa kelakar sangat bunyi dia bila dia sebut nama aku , maklum lah nama aku pelik . lol . Harry pun senyum terus meluru kat arah aku then tarik tangan aku terus keluar dari kelas . Aku speechless buat kali keduanya bila Harry pegang tangan aku , rasa nak pengsan je time tu tapi Harry nie nak bawa aku kat mana nie ? Hmm

Sampailah kat depan sekolah , kat situ aku nmpak One Direction punya tour bus dan aku nampak  Zayn , Niall , Louis dengan Liam kat situ . Zayn pakai baju varsity warna merah , Niall pakai baju polo warna putih , Louis pakai baju stripe dia tu dan Liam pakai baju plaid t-shirt.Handsomenya ~ Dan lagi terkejutnya aku nmpak sebelah Zayn ada Nik dengan Wawa . Aku macam 'ape semua nie ' then Nik dengan Wawa pun lambaikan aku dan menanyakan aku soalan yang sama , suddenly Harry cakap " Congrats you guys , you just won trip ticket with One Direction ! Now , you will join us in this tour bus to travel all around the world !" Aku , Nik , Wawa melompat kegembiraan tahu tak? Yelah ! Kiteorang kemain lagi penat bila masuk contest untuk jumpa dengan One Direction ! Kena buat itu ini tapi tak sangka all the hard telah menjadi kenyataan . Apalah , datang sekolah orang pastu main tarik orang keluar dan terus ajak pergi travel around the world secara tiba-tiba . Entah apa fikiran cikgu sekarang tapi peduli apa ? orang nak go trip with One Direction nihh ! then Wawa tanya "But Harry , Umm.. what about our parents and our clothes ? How do we go to the trip with you guys then ? " Zayn pun balas " Haha ! Dont worry , we already call and ask your parents permission and they say yes ! but your clothes ..  its okey we already buy a new one . There are plenty of new shirt only just for you guys ! ." Kiteorang pun macam 'biar betul mamat nie' . Louis pualk " What are you waiting for ? Come on , lets go ! " pergi masuk dalam tour bus . Niall , Liam , Harry , Nik dengan wawa pun masuk sambil menjerit Wohooo ! yeahhhh ! Aku masih kat kedudukan yang sama sebab masih tidak percaya apa yang berlaku . Zayn pandang aku semacam terus tanya " Hey , whats wrong ? " Aku pun " Not sure , is this a dream ? " Zayn pun balas " A dream ? What do you mean ? " time tu entalah dalam mimpi tu aku harap sangat apa yang aku nampak tu sebenarnya bukan mimpi dan aku betul2 jumpa One Direction . Dalam mimpi tu , selepas zayn tanya aku tu tiba aku menangis sebab aku dalam mimpi tu aku tahu aku tengah bermimpi . Okey , pening aku nak cerita macam mana ! okey sambung apa yang aku mimpi tu , aku menangis sebab tak percaya semua ini berlaku dan tiba-tiba Zayn kesat air mata aku cakap " Hey , come on , dont be like this . Come . " sambil hulurkan tangan dia kat aku , aku pun teragak-agak nak hulurkan tangan aku kat dia dan Niall pun keluarkan kepala dia dari tingkap bas tu cakap " Zayn ! Hurry up ! we're waiting like an hour over here " Zayn dengan pantas terus tarik tangan aku masuk dalam bas dan bas tu pun terus bergerak .

Dalam bas tu , memang cantik sangat , luas pulak tu . Aku pun nmpak lah Niall tengah main gitar dan Harry , Louis dan Liam tengah nyanyi depan Wawa dengan Nik . Memang kiteorang having fun habis lah ! Kiteorang main lawan bantal , main kad terup , main snap picture sana sani seumpama best friend tahu tak ? alah , rileks ar mimpi je pun . Kisah apa bila ada 5 lelaki dalam bas dan perempuan hanay ada 3 je ? Dont worry , takde papepun yang berlaku okey ? lagipun diorang kan baik . HAHAHAH ! bengong . Dannn ! Tiba-tiba bunyi lagu Gangnam Styles dari phone aku pastu terus aku bangun dari tidur . Gila bengang time tu . Aku dah agak dah semua itu mimpi ~ Adik aku rupanya buka lagu Gangnam Styles tu , tak guna punya adik ! Aku tengah sedap mimpi mengganggu pulak dia . Takpelah , aku sedar aku tak mungkin  berjumpa dengan One Direction in real life . Sedih pulak kan ? Hmm ..


Post a Comment