tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

Cant Wait !
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Tuesday, December 25, 2012 0 COMMENTS


Tengok tu ? Comel kan :D . Itulah my incoming boyfriend I  ~ lolz . Tidak kusangka kerana tak lama lagi sekolah akan buka . Well , Aku excited pun sebab dapat jumpa dengan kawan-kawan aku ! Yang tak excitednya ialah aku akan menghadapi ujian SPM . Stress dohh ! Aku dah janji dengan diri aku yang aku akan betul-betul fokus pada pelajaran dan aku kurangkan aktiviti 'online' , tv dan games . Dan ! Aku terpaksa 'ignore' One Direction buat sementera waktu . Ahh ! Sedihnya ~ Its okey boys , I still love you and still supporting you no matter what :') 

Aku sudah beli semua barang2 untuk sekolah nanti . Beg ? Check ! Baju ? Check ! Stationary ? Check ! Kasut ? Check ! dan semua COMPLETO ! Okey , tak sabar nak jumpa dengan 'girlfriend' I . I miss them like crazy ~ 

Shine Bright Like a Diamond ~ *tiba-tiba*

Post a Comment