tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

Learning Like A Boss !
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Sunday, December 16, 2012 0 COMMENTS


Hello hello ~ tak sangka sudah masuk bulan Disember , aku rasa baru semalam 1 November hahaha ! Sebenarnya sejak kebelakangan ini , tiba - tiba mula minat terhadap photoshop well bukan setakat header tapi gambar dan banyak lagi . Pasal header , header nie banyak jenis tau ada yang hover , gif dan macam2 macam lagi . Aku tengah belajar buat header trend sekarang mcm dulu pakai transparent sekarang tak lagi . Rasa seronok pulak belajar semua nie :) Entahlah , dalam banyak2 header aku buat aku x pernah rasa puas hati . Arghh ! Rasa macam ... tahu aku . What so ever ~!

Now , this blog is little more simple than last one . I want it that way so that people feel comfortable with this blogskins and also its a trend blogskins sekarang . Aku nak ia simple dan juga canggih dalam masa yang sama . Banyak betul aku belajar bila visit satu-satu blog orang yang pandai bab blog nie . 

Cuti-cuti sambil belajar ~ 





Post a Comment