tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

#2015
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Saturday, January 2, 2016 0 COMMENTS



Tahun 2015 sudah sampai ke hujungnya dan apa yang boleh aku katakan sepanjang tahun 2015 ialah syukur alhamdulillah. Hm, nak kata the worst pun tak, nak kata the best pun tak tapi nasib baik okey jugaklah tapi normal lah tu setiap tahun ada moment baik dan buruk. So apa yang berlaku actually sepanjang tahun ini? Hm. mari aku ringkaskan sikit cerita-cerita yang berlaku huhu.

1) Form 6
- Alhamdulillah, tahun nie aku sudah habis form 6. Aku actually cukup bersyukur sebab tak perlu hadap "kerja-kerja yang stress". Sumpah memang sakit kepala betul kalau masuk form 6. Masa sem satu memanglah best! Then, makin lama makin stress tapi kan form 6 memang banyak mengajar aku erti "kesungguhan". Kalau nak dibandingkan dengan SPM & STPM, aku lebih banyak study time STPM. Form 6 memang mengajar kita menjadi matang betul apabila berlaku drama. Haishh memang mengubah presepsi aku terhadap seseorang. Lagi satu, aku takkan lupa kawan-kawan kelas yang sangat sporting ! Most of them memang sangat kelakar. Dioranglah penghibur segala masalah XD. Tak menyesal dapat berkenalan dengan mereka. Aku doakan mereka sentiasa sihat dan kejayaan mereka.

2) 1D
As a directioner, aku kena mention gak hahaha okeyyy some of us know kan Zayn tinggalkan 1d tahun nie like wtf okeyy i hate you for that kbye. So Harry, Louis, Niall, Liam decide nak buat album baru tanpa Zayn yang diberi nama "Made In The A.M". You know what I think about the album ? It is pretty damn good ! The best thing about the album is that most of them got their own part a bit longer than usual wish makes me happy. But, they also decided to take a break for 18 months after their last shows in the XFactor on December 2015. So, they will back in 2017 which is .. wayy too long to wait . I hope Im still their fans while waiting hahaha.

3) My 19th Birthday
This was something that I will never forget. Thanks to those crazy bastards, Nik, Wawa, Ami, & Miza plan to suprise me on my birthday. The other 2 couldnt come because of some reason. So macam mana ceritanya? It starts when diorang taknak wish aku happy birthday pun like sakai tapi si wawa & nik nak ajak keluar bertiga tapi masa tu aku keluar kot sampailah petang baru balik. Diorang tak habis2 tanya aku nak balik bila aku pun pelik lah pahal nie bukannya pergi mana pun kalau nak lepak taman. Pastu bila dah sampai of courselah aku tunggu diorang then diorang pun sampai. Tiba-tiba si nik cakap wawa ada boyfriend. I was like itu ke korang bersungguh-sungguh nak jumpa nie hahaa pastu cakap2 tiba nik bangun gi tempat motor dia dan tak sempat nak tengok sebelah "BANG" kena baling tepung kat muka pastu dengar lah HAPPY BIRTHDAY TENGKU pastu namalah 2 ekor lah manusia iaitu Ami & Meza bawak kek. Hahaha best terharu jugaklah huhu thanks korang sebab menyakaikan aku time tu & i love you guys so much. Huhu

Aku rasa setakat nie yang benda yang aku rasa aku ingat. Hopefully korang pun ada moment2 yang manis. Harap 2016 nanti, tiada benda pelik2 berlaku ya. Haha adios amigos

Post a Comment